Bezpieczeństwo higieniczne i izolacja akustyczna biura, a komfort pracy

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Jak stworzyć biuro “przyjazne” pracownikom?

I to nie na okres jednego sezonu, ale na cały rok? O tym jak w czasach pandemii zmieniły się potrzeby pracowników i jak pracodawcy- firmy, zarządcy nieruchomości mogą przystosować swoją przestrzeń na #powrotydobiur. Wywiad z Juliuszem Chłopik, Dyrektorem ds. rozwoju w General Property.

Z artykułu dowiesz się m.in:

  • Jakie systemy oczyszczania powietrza warto zastosować w biurze, aby podnieść komfort pracy?
  • Dlaczego akustyka przestrzeni biurowej jest tak ważna?
  • Jak wyposażyć biuro, aby zachęcić pracowników do pracy stacjonarnej?

Pełna treść artykułu dostępna jest TU

Juliusz Marcin Chłopik Dyrektor ds. rozwoju w General Property

Autor: Juliusz Marcin Chłopik. Dyrektor ds. rozwoju w General Property

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn